Maksutavoissa on rajoituksia 20.12.-31.12 välisenä aikana verokantamuutosten vuoksi.
Haluatko tiedon uusimmista ammattikirjoista ja tarjouksista? Tilaa uutiskirjeemme.

Toimitus- ja maksuehdot


Toimitusajat ja -tavat


Ehdot koskevat Funtor Oy:n (Tietopalvelut, Hyvinvoiva ihminen -palvelu ja Tunnetaitoja lapselle -verkkopalvelu) kautta tehtyjä tilauksia. Koulutusosallistumisten peruutusehdot löydät täältä.

Toimitamme tuotteet Suomessa Postin välityksellä Tietopalveluiden (www.tietopalvelut.fi) varastosta. Tilaus ja sitä koskeva lasku toimitetaan postitse joko kirjeenä tai pikkupakettina asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai pakettina lähimpään Postin toimipisteeseen riippuen tilauksen koosta.

Mikäli pikkupakettina lähetetty tilaus ei mahdu postiluukkuun tai postilaatikkoon, Posti jättää sen tilaajan oven taakse.

Mikäli organisaatiollasi on Postin kuljetussopimus, tulee tilaus suoraan tilausosoitteeseen.

Pidätämme oikeuden muuttaa tilauksen toimitustapaa.

Tilausten normaali toimitusaika on 5—10 arkipäivää. Santalahti-kustannuksen, Tuuma-kustannuksen, Kumma-kustannuksen tai varastossa valmiina olevia tuotteita saamme tavallisesti Postin matkaan tilauksesta seuraavana 1—2 arkipäivänä. Alekampanjoiden aikaan toimituksessa voi olla viivettä suurista tilausmääristä johtuen. Voit varmistaa halutessasi saatavuuden asiakaspalvelustamme puhelimitse 014 337 0050 (arkisin klo 9—16). Ota meihin myös yhteys jos haluat tilauksesi erityisen nopeasti.

Mikäli tilauksessa on mukana ilmestymättömiä tuotteita, kaikki jälkitoimitukseen jäävät tuotteet toimitetaan yhtä aikaa.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Toimitus muihin EU-maihin ja Ahvenanmaalle


Emme toimita tilauksia EU:n ulkopuolelle. Tee tilaus EU-maahan tai Ahvenanmaalle toimitettavista tuotteista sähköpostitse: asiakaspalvelu@tietopalvelut.fi. Ulkomaille tai Ahvenanmaalle lähetettävän tilauksen maksutapana on lasku ja laskutamme tilauksen ennakkoon. Laskun tulee olla maksettuna ennen kuin tilaus voidaan lähettää.

Postikulut EU-maihin ovat 39,90 euroa ja Ahvenanmaalle 9,90 euroa riippumatta tilauksen loppusummasta. Jos ulkomaille tai Ahvenanmaalle toimitettavasta tilauksesta tehdään jälkitoimitus, postikulut lisätään myös jälkitoimitukselle. Postikuluttomat kampanjat koskevat vain Manner-Suomeen tehtäviä tilauksia.


Lähetyskulut Suomessa


4,90 euroa
Yli 80 euron tilaukset postikuluitta
Pikatoimituksissa hintaan lisätään 5 euroa
Postiennakkolisä 7,90 €

Tilausvahvistus


Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Hinnat, alennukset ja maksaminen


Verkkokaupassa esitetyt tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Arvonlisävero on pääsääntöisesti kirjoilla 10 % ja muilla tuotteilla 25,5 %.

Yhtä tilausta kohden voit hyödyntää yhden alennuskoodin tai muun edun kerralla. Alennuskoodia tai muuta etua ei hyvitetä jälkikäteen.

Voit maksaa tilauksesi verkkopankissa tilauksen yhteydessä. Voit valita maksutavaksi myös laskun. Lasku lähetetään samassa lähetyksessä tilauksen kanssa. Laskulla on maksuaikaa 14 päivää. Lasku voidaan lähettää myös eri osoitteeseen tai verkkolaskuna. Täytä tällöin erillinen laskutusosoite ostoskorissa.

Laskulla tilatessasi vakuutat, että olet yli 18-vuotias.

Voit tilata tuotteita myös postiennakolla. Lähetyskuluihin lisätään tällöin postiennakkolisä.

Yksityishenkilöiden yli 150 euron tilaukset toimitetaan lisämaksullisella postiennakolla tai ennakkolaskulla.

Jos sinulla on avoimia laskuja, toimitamme uuden tilauksesi vasta kun avoimet laskut on maksettu. Tarvittaessa tarkistamme luottotietosi. Väärinkäytösepäilyissä pidätämme oikeuden olla lähettämättä tilausta.

Veloitamme maksukehotuksista huomautuskuluja 5 euroa/kpl. Kahden maksukehotuksen jälkeen laskutamme saatavamme perintätoimiston kautta. Kannustamme ottamaan maksuvaikeuksissa heti yhteyttä, niin voimme järjestää asian niin, että maksu onnistuu.


Maksupalvelutarjoaja


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tutustumis- ja palautusoikeus


Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän tutustumis- ja palautusoikeus. Aika lasketaan tuotteiden vastaanottamispäivästä. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Suomessa asiakaspalautus on maksuton. Ulkomailta tulevasta asiakaspalautuksesta asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuneet kulut.

Jos palautuksen jälkeen saamasi alennus ei enää täyty, esim. määräalennus tai postikulualennus, huomioidaan tämä palautettavassa summassa.

Voit tehdä ilmoituksen tilauksen palautuksesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta, jolloin sinulla on palautusilmoituksen jättämisestä laskien 14 päivää aikaa palauttaa tuote. Palautusilmoituksen voi tehdä sähköpostitse asiakaspalvelu@tietopalvelut.fi

Palautuksessa on oltava mukana palauttajan yhteystiedot, koko lähetystä koskeva lasku tai kopio siitä, sekä selvitys palautuksen syystä. Ilman palauttajan yhteystietoja emme voi kohdistaa palautusta oikeaan tilaukseen.

Jos palautat vain osan tilauksesta, voit maksaa tilauksesi alkuperäisellä laskulla vähentämällä palauttamasi tuotteen hinnan loppusummasta.


Palautus Postin kautta:


Kirjoita kuoreen palautusosoite:
Asiakaspalautussopimus 605892
Funtor Oy / Tietopalvelut
PL 86
40101 Jyväskylä

Pyydä Postista kuitti palautuksesta.


Ongelmatilanteet


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa meille virheestä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Chat - Asiakaspalvelija on paikalla

  • Hei, miten voin auttaa? Kirjoita kysymyksesi alla olevaan laatikkoon ja paina lähetä.