Usein kysyttyä Varhaiskasvatuksen Tietopalvelusta:
Mietityttääkö jokin Varhaiskasvatuksen Tietopalveluun liittyen? Kokosimme yhteen meiltä usein kysytyt kysymykset. Vastaamme kysymyksiisi mielellämme myös chatissä, palautelomakkeella, sähköpostilla asiakaspalvelu@varhaiskasvatuksentietopalvelu.fi tai puhelimitse 014 337 0050.
1. Mikä on Varhaiskasvatuksen Tietopalvelun jäsenyys?
Varhaiskasvatuksen Tietopalvelu on ammatillinen kirjakerho. Jäsenyyden tavoitteena on tukea ammatillista kehittymistäsi ja tarjota tärkeän työsi tueksi laadukasta ja ajankohtaista tietoa. Jäsenyys on ilmainen ja voit olla jäsen sen aikaa, kun itse haluat.
Jäsenyyteen kuuluvat edut:
- Kauden kirjat
- Jäsenhinnat ja -tarjoukset
- Liittymisetuna yksi kirja 4,90 eurolla erillisestä valikoimasta
Tutustu liittymiskirjojen valikoimaan tästä.
Autamme sinua onnistumaan työssäsi, joten nyt on aika hypätä mukaan tuhansien innostuneiden jäsentemme joukkoon!
Liity täällä. | Kirjakerhon säännöt
2. Mikä on jäsenyyteen kuuluva kauden kirja?
Tarjoamme jäsenillemme 4—6 kertaa vuoden aikana kauden kirjoja, jotka lähetetään automaattisesti ilman erillistä tilausta ilmoittamaasi osoitteeseen. Kauden kirjat ovat maksullisia, mutta kampanjan aikana ne ovat normaalia jäsenhintaa edullisempia. Kauden kirjat ovat alallesi suunnattuja ajankohtaisia uutuuksia, joiden sisältöä on helppo viedä käytännön työhön. Pyrimme valitsemaan kauden kirjat aina niin, että niistä olisi sinulle mahdollisimman paljon hyötyä. Kesällä emme tarjoa kauden kirjoja.
KAUDEN KIRJOJEN AIKATAULUT & VALINNAT TÄÄLLÄ
3. Miten voin peruuttaa kauden kirjan?
Lähetämme jäsenillemme kauden kirjasta paperisen esitteen sekä sähköisen uutiskirjeen noin viikkoa ennen peruuttamisajan umpeutumista. Kauden kirjaa koskevan uutiskirjeen tunnistat siitä, että viestin otsikossa lukee "kauden kirja". Nopein tapa peruuttaa kauden kirja on sähköisen uutiskirjeen automaattinen peruutuslinkki, jota klikkaamalla kirja peruuntuu automaattisesti. Peruutus onnistuu myös verkkopalvelussamme, sähköpostilla tai puhelimitse.
Emme valitettavasti voi ottaa vastuuta Postin perille toimittamattomista kauden kirja -esitteistä. Sen takia suosittelemme kauden kirja -sähköpostin vastaanottamista.
4. Miten voin tilata kauden kirjan kanssa samaan pakettiin muitakin tuotteita?
Tapa 1. Peru kauden kirja ensin normaalisti kampanjan aikana ja tee sitten uusi tilaus, johon lisäät myös kauden kirjan.
Tapa 2. Tee haluamistasi kirjoista tilaus verkkopalvelumme kautta normaalisti ja jätä viesti "lisätietoja / viesti asiakaspalveluun -kohtaan", jossa kerrot haluavasi niiden toimituksen samassa paketissa kauden kirjan kanssa.
5. Tarvitseeko jäsenenä olla jonkun tietyn ajan?
Jäsenenä voi olla sen aikaa, kun itse haluaa.
6. Maksaako jäsenyys?
Jäsenyys on ilmainen.
7. Tarvitseeko jäsenenä olon aikana tilata tiettyä kirjamäärää?
Ei tarvitse. Jäsenenä ollessa kirjoja voi tilata haluamansa määrän.
8. Miten voin erota jäsenyydestä?
Voit erota heti halutessasi. Ilmoita asiasta meille sähköpostilla asiakaspalvelu (a) varhaiskasvatuksentietopalvelu.fi, puhelimitse 014 337 0050 tai sivun alalaidan palautelomakkeella "Anna palautetta".
9. Onko tuotteillanne palautusoikeus?
Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän tutustumis- ja palautusoikeus. Aika lasketaan tuotteiden vastaanottamispäivästä tai asiakkaan jättämästä palautusilmoituksesta. Tuotteen voit palauttaa meille asiakaspalautuksena veloituksetta Postin kautta osoitteeseen:
Asiakaspalautussopimus 605892
Funtor Oy / Tietopalvelut
PL 86
40101 Jyväskylä
Palautuksessa on oltava mukana palauttajan yhteystiedot, koko lähetystä koskeva lasku tai kopio siitä, sekä selvitys palautuksen syystä. Ilman palauttajan yhteystietoja emme voi kohdistaa palautusta oikeaan tilaukseen. Posti vaatii nykyään usein asiakaspalautussopimustunnuksemme palautuksissa, joka on 605892.
10. Voiko tilauksen tehdä ilman jäsenyyttä?
Kyllä voi. Varhaiskasvatuksen Tietopalvelun verkkokaupasta voi tehdä tilauksia normaalihinnoin ilman jäsenyyttä.
11. Miten löydän ostoyhteenvedon edellisen vuoden ostoista?
Kirjakerhon jäsenet saavat jäsenetuna ostoyhteenvedon aiemman vuoden ostoistaan. Edellisen vuoden ostoyhteenveto tulee ladattavaksi verkkopalvelusta helmikuussa ja on ladattavissa vuoden loppuun asti. Jos sinulla on ollut edellisenä vuonna ostoja, löydät helmikuusta lähtien ostoyhteenvedon verkkopalvelusta, kun kirjaudut ensin sisään jäsentunnuksillasi ja siirryt sitten Oma tili -osioon. Ostoyhteenveto löytyy Lisämateriaalit-kohdasta. Jos et löydä ostoyhteenvetoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
12. Mistä saan tietoa ajankohtaisista ja tulevista koulutuksista?
Lähetämme tietoa koulutuksista sähköpostilla ja ajankohtaisin tieto on koottu koulutukset-sivullemme. Lisää tietoa myös Facebook-sivuillamme, tule seuraamaan!